with Brak komentarzy

Jest jedna rzecz, tak banalnie prosta że aż zęby bolą, która pozwala tworzyć genialne oferty i biznesy. Sprzedawać i cieszyć się relacjami z zadowolonymi klientami. 

Zadawanie pytań.

Banał, prawda?

Ale czy to robisz?

 

Bardzo wielu moich klientów, prowadzących biznesy online jak ognia unika zadawania pytań wykraczających poza naklejkę na instastories.

Naklejki są świetne. Budują zaangażowanie.

Ale ja chce cię namówić to budowania genialnego biznesu, który będzie się wybijał ponad przeciętną a to sprawia, że swoje zadawanie pytań musisz wynieść na zupełnie inny level.

 

Poniżej podzielę się z tobą pytaniami, które regularnie zadaje moim klientom i obserwatorom i naprawdę mocno wierzę, że to odmieni twój biznes.

Klienci:

  1. Co ci się podobało?
  2. Czego zabrakło?
  3. Co mogę następnym razem zrobić lepiej?
  4. Czy napiszesz mi rekomendacje?

Obserwatorzy:

  1. Dlaczego obserwujesz mój profil? Co cię w nim zainteresowało?
  2. Dlaczego nie skorzystałaś z mojej oferty?
  3. Co następnym razem mogę zrobić lepiej tak aby oferta do ciebie przemawiała?

I tak wiem, że póki nie nabędziesz wprawy zadawanie pytań bywa naprawdę stresująca sprawą.

 

Ale pomyśl sobie tak… jaka jest najgorsza rzecz jaka może się wydarzyć?

 

Zadasz pytanie i w najgorszym razie ktoś ci nie odpowie albo powie że nie ma na to czasu.

Może nawet sobie pomyśli, że nie po drodze mu z taką osobą jak ty.

Tylko czy to naprawdę problem?

Ja buduje społeczność otwartych, życzliwych przedsiębiorców którzy są fajni i komunikatywni. Jeżeli ktoś nie czuje że mu z tym po drodze to to jest ok. I życzę mu żeby znalazł swoje plemię, które będzie mu bardziej pasować.

 

To co, dasz szansę zadawaniu pytań?

Daj znać w komentarzu! 🙂

Uczę jak sprzedawać żeby klienci chcieli kupować! 🙂

Zostaw Komentarz